2015-04-27 16:15:26

Terenska nastava učenika ekonomske škole u obiteljskom obrtu AID BARIĆ u Đurđenovcu

   Učenici 1. a i b razreda ekonomske struke,  21. travnja 2015. sa svojom predmetnom profesoricom Ljiljanom Kasapović i razrednicama prof. Vesnom Dudjak i prof. Danicom Čiček realizirali su terensku nastavu u obiteljskom obrtu  AID  BARIĆ u Đurđenovcu. Terenska nastava je dio nastavnog plana i programa iz predmeta Obiteljski posao.

   Cilj ovakve nastave je povezati teoriju i praksu te potaknuti učenike na kreativnost, razvijanje poduzetničkog duha te razmišljanje o otvaranju vlastite obiteljske tvrtke kada zato dođe vrijeme.

   Dočekali su nas ljubazni domaćini i proveli kroz malu tvornicu proizvodnje namještaja (od pogona, skladišta,  lakirnice i izložbenog salona)  s naglaskom na proizvodnju namještaja po mjeri čovjeka.  Gospodin Angel Barić, koji je u obiteljskoj tvrtki zadužen za voditelja prodaje,  predstavio nam je poslovanje njihovog obrta, radnike i njihove radne zadatke.

   Osim članova obitelji u tvrtki su zaposleni i ne članovi obitelji koji se ni u jednom trenutku ne smiju osjećati manje vrijednim ili zapostavljenim u odnosu na radnike članove obitelji jer tako nalaže poslovna politika tvrtke.  Gospodin Barić nam je govorio o prednostima i nedostacima rada u obiteljskoj tvrtki, o međusobnim obiteljskim odnosima, kako razdvojiti privatne odnose od poslovnih, odnosno u kojem trenutku je to moguće, kada se radi o obiteljskom poslu, a u kojem ne. Na pitanje: Je li lako raditi s članovima obitelji? Dobili smo odgovor  da je vrlo bitna organizacija  da se zna tko što radi i tko je za što odgovoran, da je bitno izgraditi međusobno povjerenje i shvatiti da se radi za dobrobit obitelji. Raditi u obiteljskoj tvrtki znači raditi i izvan radnog vremena ako je to potrebno.

   Tvrtka je osnovana 2003. godine i u vlasništvu je 1. generacije osnivača u čiji rad se pomalo uključuju i njihova djeca. S konkurencijom se bore kvalitetom proizvoda i odgovornim pristupom  poslu nastojeći zadovoljiti u potpunosti  potrebe svojih kupaca.  Zadovoljni su i posao se odvija baš kako su zamislili,  a mi smo im poželjeli da još dugo egzistiraju i šire se na tržištu, koje već sada pokriva geografsko područje, gotovo, cijele RH.

                                                                               Ljiljana Kasapović, prof.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                          


Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice