2016-03-30 18:25:22

Terenska nastava u tvornici obuće Borovo

   Učenici 3. a i b razreda ekonomske škole sa svojim predmetnim profesoricama Vesnom Dudjak, Željkom Pajnić i Ljiljanom Kasapović bili su na terenskoj nastavi u Borovu i Vukovaru iz predmeta Računovodstvo i Marketing.

   Posjetili su tvornicu obuće Borovo gdje su mogli vidjeti proizvodnju obuće po fazama koju prati računovodstvena dokumentacija (od narudžbenice preko  radnog naloga, otpremnice i u konačnici financijskog dokumenta-računa). Da bi prodaja bila uspješna, veliku ulogu ima marketing. Pogledali su najnoviji spot kojim Borovo promovira svoj novi dizajn proljetnih "startasica" po kojima su i prepoznatljivi. Naime, američki magazin Vouge ih je predstavio na svojoj web stranici. Startasice ove godine "slave" svoj 40. rođendan, a vrhunac popularnosti su doživjele 1987. godine kada su bile službena obuća Univerzijade koja se održavala u Zagrebu.

   U tvornici obuće Borovo trenutno rade 2 pogona: pogon kožne obuće i pogon gumene obuće. Radno-intenzivna proizvodnja bazirana je na isključivo prirodnim materijalima. Osim imena i tradicije, novim vlastitim dizajnom najavljuju snažniji izlazak na tržište, a polako osvajaju i inozemna tržišta.

   Cilj je bio povezati teoriju i praksu, odnosno vidjeti proces proizvodnje od ideje do nastanka gotovog proizvoda, dokumentaciju koja prati cjelokupni proces te promociju proizvoda koja pospješuje prodaju.

   Poslijepodnevni sati su provedeni u  turističkom razgledu Vukovara. Obilazak ratnih destinacija poput Mjesta sjećanja - muzej ratne bolnice, Memorijalnog centra Ovčara, memorijalnog groblja te franjevačkog samostana.

   Vukovar je grad heroj i stradanja koja je doživio nikada se ne smiju zaboraviti. Potrebno je uvijek iznova vraćati se u Vukovar i pokloniti žrtvi koja je očito morala biti prevelika da bismo danas živjeli u slobodnoj Hrvatskoj.

                                                                          Ljiljana Kasapović, prof.


Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice